Wednesday, September 3, 2014

Ya Allah terlalu hinakah diriku ini....
kenapa aku sering di jadikan mangsa..sedangkan aku benar benar ikhlas membantu sesiapa saja yang memerlukan bantuan dan pertolongan dari diri ini....

Ya allah kenapa manusia mempunyai sikap begini...salah kah kiranya aku jujur pada mereka
kenapa kejujuran aku dibalas dengan kata kata kesat yang berupa penghinaan terhadap diri ini....
Kadang aku keliru....dengan sikap manusia.....entahlah....dah terlalu lelah aku rasa....
kenapa orang yang berada di sekeliling aku tergamak bersikap begini pada diri ini...apa dosa aku pada mereka...selama ini aku ikhlas membantu aper yang terdaya...tapi kenapa mereka tergamak menganiaya aku....kenapa mereka tergamak menipu aku....DENDAM aper yang mereka simpan terhadap diri ini....

Individu yang amat aku percaya tergamak mempermainkan aku....menipu aku...bersekongkol dengan orang luar untuk membuang aku jauh jauh dan menafikan hak aku....
aku tak sangka mereka sanggup buat aku macam ni.....

Ya Allah beratnya dugaan yang kau turunkan buat diri ini....aku sayang Syarikat yang aku bina ini...tangan ini yang mengisi borang dan membuat bayaran untuk mendaftar Kaydzen Hisun di SSM....kaki ini yang ku hayun untuk menuju ke SSM dan kini kaki dan tangan ini juga yang di nafikan haknya...gara gara sayangkan kekasih hati...gara gara tunduk pada kehendak kekasih...tapi andai ini yang tersurat untuk ku dari Lohmahfuz lagi...aku tahu aku perlu Redha dengan ketentuan mu....

Ya Allah muga aku terus tabah untuk meneruskan kehidupan ini...andai ini takdir mu aku terima....
andai ini satu penganiayaan buat diri ini dari mereka...aku mohon kau peliharalah hati mereka agar tidak terus menganiaya individu lainnya.....

No comments:

Post a Comment

My MixPod